Цитата дня

Без прагнення до наукової роботи вчитель неминуче підпадає під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності. Він дерев’яніє, кам’яніє, опускається.
А. Дістервег

22 січня 2012 р.

Як створити електронну "стінну" газету

         Кожен вчитель історії не раз доручав своїм учням створювати стінні газети. Створена стінна газета дозволяє поглибити й систематизувати знання учнів з певної теми, а вчитель має змогу організувати роботу групи учнів над навчальним проектом. Паперовий варіант стінної газети з часом опиняється десь глибоко в одній із шаф кабінету історії. Крім того, щоб створити яскраву стінну газету, наприклад з малюнками, учням потрібно виділити доволі багато свого вільного часу, попередньо домовившись про зустріч всіх членів групи, які працюють над створенням газети. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології дозволяють значно спростити процес створення "стінної" газети. Для прикладу можемо взяти інтернет-сервіс Wikiwall (перейдіть за посиланням клікнувши на назву сервісу). 
       Сервіс, по-перше, надає можливість створити електронний варіант "стінної" газети не тільки з текстом, але й з фото, малюнками і відео. По-друге, над створенням "стінної" газети учні можуть працювати в групі, і в той же час незалежно один від одного. Головна умова для такої форми роботи - доступ до Інтернету. Електронна "стінна" газета існує в двох режимах - режимі редагування і перегляду. Якщо ми надаємо посилання на електронну газету у режимі редагування, кожен інший користувач може її редагувати. Наприклад, зараз ви можете перейти за посиланням до "стінної" газети й залишити свій текст, фото, відео. Перейдіть за наступним посиланням Редагування стінної газети
          Якщо ми хочемо продемонструвати готовий результат роботи, то повинні надати посилання з режиму перегляду. Наприклад, та ж сама "стінна" газета, але для перегляду буде виглядати так - Режим перегляду
          Електронна "стінна" газета - це не просто газета. Використовувати її можна у різних варіантах. Наприклад, для проведення дискусії у письмовій формі. Варіантів її використання може бути стільки ж, скільки завдань вчитель поставить перед учнями в процесі організації кооперативної форми роботи учнів на уроці й позаурочний час.
         Нижче подаються посилання на учнівські стінгазети, які вони готували  замість традиційних повідомлень: М. ЯнгельЛ. Костенко

2 коментарі:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...