Цитата дня

Без прагнення до наукової роботи вчитель неминуче підпадає під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності. Він дерев’яніє, кам’яніє, опускається.
А. Дістервег

7 травня 2013 р.

Як провести інтегрований урок з всесвітньої історії, англійської мови й інформатики

        Подібний урок можна провести використовуючи інтернет-сервіс Myebook. Цей сервіс дозволяє створювати електронні книги. Перегортаючи сторінку ми можемо чути характерний звук. Щоб створити книгу учні повинні зареєструватися на цьому сервісі й використовуючи шаблон книги заповнити його текстом, ілюстраціями, відео. Оскільки сервіс має тільки англомовний інтерфейс в  ході  його освоєння учні поповнять свій лексичний запас словами, які мають відношення до процесу створення й редагування книги. Подібна робота має пряме відношення й до уроків інформатики, оскільки, по-перше, програмою з цього предмета передбачена робота з освітніми інтернет-ресурсами, по-друге, учні повинні вміти створювати різного роду електронні продукти. 
        Якщо ж вчитель історії використовуючи метод проектів доручить учням створити електронну книгу, наприклад, під час вивчення теми "США і Канада у 1945 - на початку XXI ст." ми в кінцевому результаті отримаємо інтегрований урок. Нижче подаються посилання на окремі екземпляри електронних книг учнів 11-го класу Мішково-Погорілівської санаторної школи інтернату, створених ними в процесі вивчення вищеназваної теми: Б. ОбамаР. РейганД. БушЖ. КретьєнДж. Кеннеді.  
      Під час створення електронної книги важливо, щоб учні писали текст, а не скопіювали його з англомовної вікіпедії, чи то використали перекладач Google. Щоб цього уникнути учнів достатньо попередити, що під час захисту проекту зміст своєї книги вони будуть переказувати, а не читати. Крім того, додаткові питання по змісту книги дадуть можливість дуже швидко й просто з'ясувати, наскільки творчою й самостійною була робота автора. За словами учнів, вони до кінця свого життя не зможуть, мабуть, забути цю тему з всесвітньої історії. Подібний ефект досягається багатократним опрацюванням історичної інформації й кодуванням її у візуальній формі, та й ще англомовному варіанті. 
    Сервіс Myebook - потужний мотиваційний інструмент у роботі вчителя, й не тільки історії. На відміну, від нас вчителів, сучасне покоління учнів публічність не лякає, а стимулює. Коли учень-автор електронної книги помічає, що тільки за декілька годин після публікації книги, її переглянули більше двохсот користувачів Інтернету, з'являється відчуття важливості й корисності створеного продукту. 
  Електронні книги користуються величезною популярністю серед користувачів Інтернету, правда, за межами нашої країни. Переглядаючи бібліотеку електронних книг можна знайти дуже цікавий й оригінальний матеріал, в тому числі й з навчальним змістом. Можна також за характером робіт помітити, що величезну кількість електронних книг створили учні, скоріше за все, виконуючи домашнє завдання з різних навчальних предметів. 

2 коментарі:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...