Цитата дня

Без прагнення до наукової роботи вчитель неминуче підпадає під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності. Він дерев’яніє, кам’яніє, опускається.
А. Дістервег

10 лютого 2012 р.

Актуальність використання різних джерел інформації на уроках історії.



 Школа завжди була фундатором суспільства і держави . Саме в її стінах готувалися до своїх відкриттів вчені , до карєри політики , до життя всі люди певної держави.
   На сучасному етапі , ми , як працівники освіти стикаємося з масою проблем. Це і постійний потік інформації, і нагромадження та накопичення нової інформації , і небажання сучасного покоління дітей вчитися та дізнаватись нового.
    Але такі проблеми стояли перед вчителями завжди. І кожного разу , всі покоління педагогів , знаходили вихід із скрутних ситуацій освітнього процесу. Завдяки цьому « 2 + 2 =4» , «Н2О – вода»  - було , є , і  я думаю , буде.
    Але з цього контексту випадають вчителі історії. Чому ? Основне питання , яке ставить людина перед собою , це – хто Я ? Ким є Я ? Ким був ?
Ким стану ? І , чи буду , Я ?
    Усвідомлення свого єства відбувається через пізнання свого Я , свого минулого і сучасного , прогнозування майбутнього. Все це – історія , а ми її жерці і носії. Той , хто не знає свого минулого – не має майбутнього. Наше завдання , як вчителів історії , вказати шлях до пізнання і попередити про камянисті пороги , які можуть трапитися на шляху.
   Як це зробити ? За допомогою знань , джерел і натхнення. Знання , ми поповнюємо все життя , натхнення – це невідємна частина педагога. А ось джерела , їх багато , вони постійно змінюються , поповнюються , виникають.
І наше завдання , як вчителів історії , вміло використовувати , аналізувати і систематизувати джерела .
   В даній роботі подана спроба , теоретично обґрунтувати , використання різних джерел інформації на уроках історії.

5 коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...