Цитата дня

Без прагнення до наукової роботи вчитель неминуче підпадає під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності. Він дерев’яніє, кам’яніє, опускається.
А. Дістервег

26 вересня 2013 р.

Методична модель уроку з використанням інтерактивних технологій

Урок історії (інтегрований курс) в 6 класі.
На уроці відпрацьовані дві інтерактивні технології – використання ІКТ та рольова гра, використана методика навчання діалогу.
Тема: « Релігія Давньої Греції».
Мета:
- підвести учнів до висновків про те, що явища природи відобразилися на релігійних віруваннях греків; 
- показати роль релігії в житті давніх греків;
- розвивати пізнавальний інтерес та активність;
- сприяти розвиткові творчих здібностей учнів;
- виховувати повагу до культурних надбань людства;
Тип уроку – засвоєння нових знань
Інструкція: учні заздалегідь знають про ролі, які будуть виконувати, ознайомлені з матеріалом підручника, підготовлені костюми, презентація, технічні засоби
 Структура уроку:
- Організаційний момент (3 хв.)
- Актуалізація опорних знань та вмінь (5 хв.)
- Вивчення нового матеріалу (27 хв.)
- Підведення підсумків та домашнє завдання (10 хв.)
Хід уроку:
1.     Організаційний момент. Налаштування на роботу через психологічний тренінг « який у мене настрій?»
2.     Актуалізація опорних знань та вмінь ( за допомогою ІКТ – невеличке тестування – гра, яке виведене на екран, за основними поняттями теми:
- дайте визначення поняттю «релігія»;
- чому зявилися релігійні вірування?
- Олімп – це
- елліни – це….)
    3. Вивчення нового матеріалу.
           - Цільова установка вчителя
           - За допомогою ілюстрованої презентації – ознайомлення з головними богами Греції
          - Робота з зошитом ( заповнення таблиці «Боги Греції»)
          - Рольова гра. Інсценування міфу про Деметру та її доньку Персефону
         - Обговорення сценки за методикою навчання діалогу. Взаємні запитання на зразок « Що ти побачив?», «Що вдалося передати артистам?» « Що можна додати?» « Які висновки можна зробити?»
    4. Підведення підсумків. Узагальнення вчителя. Рефлексія за допомогою тестів на визначення відповідності, які виведені на екран. Пояснення домашнього завдання. Оцінювання роботи учнів на уроці.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...